KKC 2017

Det begynner å dra seg mot mørkere tider og det er nå på tide å sette hodelykta på lading, sy igjen hullene i batterivesten, kvesse kompasset og kvitte seg med achlufobien sin, for 27. september er den legendariske KaffeKoppCupen tilbake!

KKC er en nattcup som består av 6 løp. På de to første løpene deltar vi på nærløp arrangert av Melhus og Byåsen, resten av løpene arrangerer vi selv i NTNUI.

Programmet er som følger:
KKC #1 Ons 27. september: Gimse by Night, fellesstart, klasse A
KKC #2 Ons 4. oktober: Byåsennatta, individuell start
KKC #3 Ons 11. oktober: Individuell start, Bratsberg
KKC #4 Man 16. oktober: Prolog, Estenstadmarka
KKC #4 Ons 18. oktober: Jaktstart, Nordmarka
KKC #5 Ons 25. oktober: Langdistanse, individuell start, Tømmerdalen
KKC #6 Ons 1. november: Finale

Klasser: Dudes og Babes

Bonussekunder: På fellesstarten 27. september og jaktstarten 18. oktober vil de tre beste få bonussekunder (30s, 20s, 10s). På langdistansen (KKC #5) vil tidsavstanden bak vinneren halveres.

Finalen: Det vil være jaktstart på det siste løpet. 3 av de 5 første løpene legger grunnlaget for startlista på denne jaktstarten. Første løper i mål på finalen vinner KKC sammenlagt!

Premiering: Sammenlagtvinnerne vinner hver sin Circle K kopp for 2018. Denne må selv kjøpes og kvittering leveres til kasserer for å få tilbake penger.

Nærmere info og påmeldinger til resten av løpene vil komme fortløpende utover høsten. Vi gleder oss til å se mange dudes og babes med hodelykt utover høsten!