M Tiger Sports ny hovedlyktsponsor til NTNUI!

Framtiden ser lys ut for NTNUI orientering!

Den svenske lyktleverandøren M Tiger Sports og NTNUI orientering har inngått et samarbeid. Blant annet kommer M Tiger til å hjelpe med å utstyre klubben med hodelykter i verdensklasse og NTNUI skal øke eksponeringen av M Tiger i Trondheimsregionen og orienteringsverden.

– At vi får M Tiger som samarbeidspartner betyr mye for klubben, sier leder Lars Sandstad. Sammen med vår hovedsponsor SWECO kan M Tiger bidra med at våre toppløpere får lykter av høy kvalitet på de store stafettene som 10-Mila og Jukola. Samtidig får alle medlemmer god rabatt på lykter.

De kommende årene vil M tiger sørge for at førstelaget til NTNUI får lykt av høy kvalitet i form av deres toppmodel Superion-II, med 6200 lumen. Samtidig får klubbens medlemmer mulighet å kjøpe lykt fra M Tiger til fordelaktig pris. Klubbens interne nattserie kommer til å bytte navn fra NattRenn til M Tiger NattRenn, og M Tiger kommer eksponeres i klubbens digitale kanaler og på klær.

Roger Ek på M Tiger sier så her om samarbeidet:

– NTNUI är för oss på M TIGER SPORTS den perfekta partnern. Klubben står för glädje, fest, kamratskap men framförallt elitidrott på högsta internationella nivå. Vi är stolta och glada att få vara en del i satsning.

Også Tuve Möller i NTNUIs sponssorgruppe er fornøyd:

– At vi kan få til et samarbeide med just M Tiger føles veldig bra! Jeg har selv hatt lykt fra dem i flere år og vet at de holder riktig høy klasse, de er perfekte for å løpe orientering med. Dessuten har de utmerket kundeservice, og at de ligger tett til Trondheim i Östersund på svenske siden er også et pluss.

Nå på 10-mila kommer lyktene synes på NTNUI-løpere, og M Tiger Sports finnes også på plass i sportsalgsteltet hvor det finnes mulighet til å teste og kjøpe lykt! Kolle gjerne in deres hjemmeside også: https://mtigersports.se/

Oskar blikker mot stjernene med sin nye hovedlykt.

One thought to “M Tiger Sports ny hovedlyktsponsor til NTNUI!”

Comments are closed.