Midt-Norsk Mesterskap

Helga 24.-26. august er det klart for høstens første eventyr, da er det klart for Midt-Norsk mesterskap i Oppdal. Vi i NTNUI har selvfølgelig fellestur til disse løpene, så her er det bare å melde seg på! Dette er en tur som er beregnet for alle, uavhengig om du er supermosjonist eller elite. Er du ny i Trondheim vil vi virkelig anbefale deg å bli med på denne samlingen, da den har en fantastisk blanding av orientering og sosialt!

Overnatting blir på Oppdal ungdomsskole hvor vi har leid klasserom, og har tilgang til skolekjøkken. Fordi vi skal bo på skole, er vi nødt til å ha nattevakter. Forhåpentligvis er det nok folk som melder seg frivillig, men dersom dette ikke skjer blir det loddtrekning blant alle som er påmeldt. Dette betyr at du må godta at du kan måtte sitte nattevakt, hvis du melder deg på. Du kan melde deg som nattevakt her: https://docs.google.com/spreadsheets/d/1-dh6TAla_QlHUVfmQ75rJV94NiLjg0jR9Ve_KOH3oHk

Reise til samlingen vil skje med privatbiler, dette ordnes felles etterhvert.

Påmeldingsfristen til løpene er FØR påmeldingsfristen til denne overnattinga. Påmelding til løpene skjer i eventor innen fredag 17.august (etteranmelding tom onsdag 22.august).

Meld deg på, dette blir kjempegøy! Har du noen spørsmål? Ta kontakt med undertegnede

Dersom du ikke skal løpe stafett på søndagen. ta kontakt med UK på uk(at)ogruppa.org.ntnu.no, eller skriv det i kommentarfeltet.