O-kjøkkenpresentasjon: O-Holt

PÅ O-holt bor det 13 smågnagere og 4 riddere, og nå kan dere bli bedre kjent med noen av dem. For å forstå denne trenger du kun en ting, god humor. Denne kan gjerne brukes som mal for fremtidige o-kjøkken presentasjoner, da dette kan gjøre bloggen mye mer interessant.

Dette kan også leses som en direkte krigserklæring til høydepunktet. For spørsmål angående konflikten, ring +47 2222 5555, og spør etter Olav.

Olav Milian Schmitt Gran AKA. Olav Thorstensen  AKA. Dasslav Lavransen 29 år.

Syvende prompefar i huset. Liker lange spekepølser å smatte på.

Erfaring innenfor PC, IKT og dassfag.

Minecraft eller FIFA: MINECRAFT

Helsepersonell under korona eller sitte fast i en heis med Aurebekk som er dårlig i magen?: Helsepersonell, jeg ville utviklet klaustrofobi.

Hva har du lyst til å putte i kofferten til Ola?:  Putin, hvis han holder seg i kofferten. Mulig dette er litt kontroversielt, men vil bare bli kvitt’n!!

Olav på 17.Mai

Johan Ørke aka fisvollans rette  kunstner og tredje ridder av moholt bernais.

Eneste utvekslingsstudent på Moholt som forstår Norsk og utløser brannalarmer med vilje.

Olav spørsmål: Være Trumps SoMe ansvarlig eller ha long-covid?: Tar gjerne noen lekre bilder på den kjekkasen😉

Spise navleloen til Olav eller slikke gulvet på O-Holt på en mandag?: Jeg veit ikke, men kan jeg låne en wire-cutter av noen?

Bli avbildet når du putter en julestjerne av metall i mikroen for å utløse brannalarm eller ha long-covid?: Tar avstand fra uedelt metall, men går det an å kombinere med SoME ansvarlig for Trump?

Det er ikke bare greit å gå på Moholt barnehage

Magnus Rømmegrøt Sandham aka Markus? aka pløyern på pirbadets fredags-disko

Katrine Moholt (den fjerde ridder av bernaisen) sa dette du hun introduserte Magnus i jakten på kjærligheten 2004:

Blidfis, skiboms og generell barnefar. Glad I jakt, friluftsliv og naturen generelt. Søker ei drømmeprinsesse med litt tak i. Må være glad i Barn. God og snill, liker kebaben mild.

Løpe Hu og Hei i null grader og sludd eller spille 20 runder diskgolf på Krokhol med Jørgen Madslien mens dere begge har long-covid?: Hu og Hei. For å skåne Madslien for long-covid.

Lage kakerlakk farm i PC-en til Olav eller bare kaste anhyzer?: Da ryker PC-en til Olav, kan ikke kun kaste anhyzer.

Bli påkjørt av pavens skuddsikre bil eller være 9 år på innsiden av pavens skuddsikre bil? Påkjørt.

Magnus med Bestefar

Erik Blowgestad aka. Erikthediscfucker93 (add han på Udisc)

O-holts høyeste ridder, og største kramperuss. HMS-ansvarlig på Swooped 2020. Ønsker å kurere long-covid for godt.

Favorittpledd på o-holt? Tuller meg helst inn i prompepleddet til Olav etter han har slikket ren en bolle med nachoes.

Når ser vi deg først på første post igjen? Er der alltid, men bruker usynligpleddet fra Harry Potter

TPM eller Dragvoll? TPM, kortere reisevei.

Første i Norge med long-Covid