O-kjøkkenpresentasjon: Ammehjelpen

I smørøyet av Moholts beste vestkant, lett tilgjengelig i 1.etasje, finner du Ammehjelpen. Her lever breddeløpere og eliteløpere i skjønn harmoni, og alle deler en dyp kjærlighet for «hva som helst som går på TV-en i dag». Kjøkkenet har gått som forbilder for resten av ogruppa som veggiskjøkken i godt over 2,5år. Til noen beboeres glede, og andres fortvilelse. Her kan du bli litt kjent med beboerne. Så kanskje vi får litt mer besøk en gang i blant. (Kom gjerne innom for litt Just Dance, Wii golf eller reality-TV)

Tora

Kjøkkenets yngste beboer, Tora, er også den av oss med rekorden på færrest besøk på skolen (8-9) dette semesteret. Så vi andre kan alltid regne med en å dele litt for lange pauser sammen med foran TV de dagene vi er hjemme.

Tora er ikke så stor

Alder: 19 år (01)

Hjemklubb: Har vært innom TIF Viking og Varegg i ca. 2år hver, men klubben i mitt hjerte er Askøy OL

Studie: Versjon nettstudie av maskin

Sivilstatus: singel lady

Kjøkkenets: storkonsument av kjøtt

Favoritt treningsøkt: Skikkelig sprint moment i Norges beste sprint by, men gøy å løpe i skog i Trondheim og

Favoritt realityserie: Mesternes mester

Karoline

Eieren av mest inventar og kjøkkenets handykvinne, Karoline, sørger for at kjøkkenet går rundt, og at alle kan nyte Jakten på kjærligheten en mandagskveld. Som en av de eldre beboerne (med hele 1 år i Trondheim) kan man komme til henne for info om alt og alle i ogruppa.

Karoline er en dårlig taper, og en enda dårligere vinner.

Alder: 21 år (99 og en av gamlisene på kjøkkenet)

Hjemklubb: Halden skiklubb (VB klubb<3, helt objektivt sett (litt kult i NTNUI også da))

Studie: produktutvikling og en masse andre lange ord. Stolt smøregutt.

Sivilstatus: tilbringer veldig mye tid på Moholt Allés beste vestkant. Ref bildet.

Kjøkkenets: Sykkelfikser

Favoritt treningsøkt: Flatlia om myrene + månen. Å, ja, eller en skikkelig kul momentøkt. Og egt KKC, eller bare alle økter på treningssamlinger. Dette var ikke lett.

Favoritt realityserie: Kongen befaler, men ser hva som helst, og har sett veldig mye av det meste uansett sjanger.

Oda

Oda er Toras motpol, som alltid er på farta. Med hennes enorme FOMO, kan du regne med at hun faktisk aldri går glipp av noe gøy. Bidrar også sterkt som kjøkkenets kulinariske geni, til tross for at hun sjeldent er hjemme.

Et av de få øyeblikkene Oda har sittet i ro

Alder: 20 år (00)

Hjemklubb: Lillomarka OL

Studie: Noe IKT (litt langt og vanskelig å huske)

Sivilstatus: single and ready to mingle

Kjøkkenets: oppdaterte på hva som skjer i verden og veggis

Favorittøkt: hvilken som helst økt i varmere strøk

Favoritt realityserie: Farmen

Marthe

Marthe er kjøkkenets pedagog, noe som kommer godt med for en gjeng maskinister og datafolk. Hun finnes stort sett i 2.etasje eller innpakka i et pledd foran TV-en med enda et strikkeprosjekt

Marthe elsker Pepsi Max

Alder: 22 år (98 og også en av gamlisene på kjøkkenet, men på år nr.2  og ennå relativt ny i Trondheim)

Hjemklubb: Sandnes IL

Studie: Blitt sett luskende rundt på ungdomsskole (Lektor med biologi og matte 😉 )

Sivilstatus: ble litt slitsomt å gå helt til moholt allés beste vestkant, så tok en tur opp trappa til 2.etasje i stedet.

Kjøkkenets: latterkrampe og pepsidrikker

Favoritt treningsøkt: Korte flatrunden må bli med på de fleste joggeturer

Favoritt realityserie: Dansebobla og skal vi danse blant annet

Se så flinke vi er som poster innlegg til fristen.