Midt-norsk mesterskap

I helga var vi en sprek gjeng fra NTNUI som dro sørover til Oppdal for å kjempe i Midt-norsk mesterskap.
Fredag stod sprint på programmet i Oppdal sentrum i deilig regnvær.  Bra gjennomført av samtlige, og gratulerer til Audun med tredjeplass i MNM sprint i H21!

Aurora hadde vært flink og ordna bra overnatting på Oppdal ungdomsskole, hvor vi lagde oss mat og spilte kort fredag kveld.

Alle NTNUIere løp så fort på sprinten at det var vanskelig å få til klare bilder.

Lørdag var det klart for langdistanse fra Tjønnplassen, rett nord for Oppdal. Terrenget var krevende, men morsomt, og varierte fra gropterreng med furuskog til skråli med både detaljrike og detaljfattige områder. Vi var litt heldigere med været på lørdag, og sola skinte på samlingsplass. Mange bra resultater i dag og, både i mesterskapsklassene og i kort/lang.

Olav på tredje i H19-20, og Ingrid L på andre og Ingrid G på tredje i D21.

På kvelden hadde Aurora og Mari ordnet i stand til fellesmiddag som var taco, etterfulgt av quiz og sosialt samvær.

Intens stemning når det spilles Under 10.

Søndag var det klart for stafett fra samme samlingsplass. Gradestokken viste ikke mange gradene på vei til arena, men etterhvert kom sola og gradene krøp seg oppover igjen. NTNUI stilte med 12 lag. I dameklassen ble det både 1. og 2. plass til NTNUI med henholdsvis første- og andrelaget, og i herreklassen ble det bronse til NTNUI.  Bra jobba av alle lag!

Diskutering av veivalg etter målgang.

Takk for en fin tur!