Vintersamling 2018

Lørdag 24. februar reiste nesten 40 NTNUIere på treningssamling til Spania i søken etter trening, barmark, sol og varme. Trening og barmark fikk vi mye av, mens sol og varme var det noe mindre av. Vi fløy til Malaga og kjørte deretter til Los Caños de Meca hvor vi bodde første del av samlinga. Her hadde vi flere bra treninger og samlingens første samlingsmesterskap. Vinnerne av dette samlingsmesterskapet ble Karen Oline og Deisz.

God stemning på samlingsmesterskap!

Badestemning <3
Fine spanske skoger <3 (med torner)

Synne er gira på gokart!

Onsdagen var det endelig tid for å reise til Marokko for en stor andel av oss. Uheldigvis viste det seg da vi sto på fergekaia at det ikke kom til å gå noen returbåt senere den dagen. Dermed droppet vi Marokko og benyttet muligheten til å dra til Gibraltar og møte aper på nært hold.

Det nærmeste vi kom Afrika…
Gira på Gibraltar!
Pass opp!!
På toppen av Gibraltar!
Gibraltars største severdighet

Torsdagen dro vi videre til Punta Umbria hvor vi skulle løpe fem konkurranser og tilbringe resten av samlinga. Det hele startet med nattfellesstart med urettferdig gafling (også kalt NattRenn med poster). Her ble Håvard og Åsne beste NTNUIere. Deretter fulgte det prolog fredag, mellomdistanse og sprint på lørdagen og langdistanse (med jaktstart for eliteklassen) på søndagen. Søndag kveld var det selvsagt samlingsbankett med god stemning! Verdt å nevne er at det ble trippelt NTNUI sammenlagt i D21A med Ingvild, Ingeborg og Ingrid O. Ellers må også Ingrid L sin svært sterke 2. plass i eliteklassen nevnes! Det var også mange andre gode presentasjoner, resten kan finnes her https://www.control200.com/aom/

Venter på at eliten skal passere
Rasmus på passering
Anders på passering
Ingrid på vei til mål

Tirsdag, og siste dag i samlinga for en god del av oss, var det duket for det andre samlingsmesterskapet. Denne gangen var det omvendt jaktstart med ut fra forrige samlingsmesterskap med noen justeringer etter løpene. Her ble det flere spennende dueller og på premieutdelingen ble det kåret delt seier i begge klasser mellom Ingvild og Ingrid O, og Ulrik og Anders.

Ut fra dette høres det kanskje ut som vi bare trente på samling, men det var også masse kortspilling, sjakkspilling, godterispising, sjokolademelkdrikking, Decathlonshopping og ikke minst drepeleken. Årets drapsmann ble Håvard, gratulerer!

Takk Rasmus og Deisz for en kjempebra samling!