Påskesamling

Hu og hei!

Liker du orientering? Liker du billig godis? Satser du mot Tiomila? Lengter du etter barmark? Er svaret ja på et av disse spørsmålene så passer årets påskesamling for deg! Planen er en todelt samling. Først noen dager i tiorelevant terreng i nærheten av Nynäshamn, ca 40 min sør for Stockholm. Deretter drar vi videre til Kolmården. Her blir det treninger, løp og god matching i stafetten Kolmårdskavlen. Undersøkelsen jeg sendte ut viser interesse for samling både fra mandag og onsdag. Tenker vi kan løse det greit ved å legge til rette for to ankomsttidspunkt.

Overnatting fra torsdag til søndag blir på Lillsjøstugan – klubbhuset til OK Kolmården. Her er det 20 sengeplasser, men plass til flere på madrass. Førstemann til mølla i påmeldingen som gjelder.

Så planen er omtrent som følger:

Mandag 26/3: Ankomst for de ivrigste, 1 økt på ettermiddagen
Tirsdag: 2 økter
Onsdag: 1. økt, ankomst gjeng nr 2, 2. økt med alle
Torsdag: 1. økt tiorelevant. Reise til Kolmården. 2. økt i treningsopplegg Kolmården
Fredag: 2 økter Kolmården
Lørdag: Kolmårdsmedeln
Søndag: Kolmårdskavlen, hjemreise

Med tanke på reise har vi flere muligheter:
– Privatbil fra/via Oslo
– Privatbil der borte som ikke skal tilbake til Norge
– Fly Arlanda + leiebil
– Tog, men må koordineres da vi trenger nok biler. Sikkert mulig å ta ut leiebil i Stockholm sentrum eller Bromma flyplass, som er nærmere der vi skal være enn Arlanda.

Husk å meld dere på løpet på lørdagen, påmeldingsfrist 25/3: https://eventor.orientering.se/Events/Show/18471

Ankomst og avreise tidspunkt med fly:
– Ankomst Arlanda mandag, rundt 12-13 (passe med ankomst for de som evt kjører fra Oslo)
– Ankomst Arlanda onsdag, formiddag (rekke økt 2)
– Anbefalt fly søndag: SAS 19.50, kan bli vanskelig å rekke tidligere fly. Start stafett 9.30, det skal løpes 46 km + kjøres 2 timer til flyplassen. Må også huske på at leiebilene retureres litt unna terminalen på Arlanda.

Samlingen er åpen for ikke-NTNUIere.