Julekalender #22 TurbOs sesongspekulasjoner

Det nærmer seg en ny sesongpremiere på TurbO. Sist sesong ble avsluttet med Kristoffers avreise for utveksling. Seertallene og budsjettet har vært høyere enn noen gang tidligere. Spekulasjonene før neste sesong er mange og ulike. Vil Jonas K fylle Kristoffer sine sko eller får vi se TurbO på nye veier? Vi gjør derfor en kortfattet analyse av denne sesongen for å se hva vi kan forvente av neste.

Kan vi forvente en tidlig åpning av TurbO Pizzeria?
Og kanskje nye reformer. Fremtiden er internett, men enkelte innad på kjøkkenet kan kategoriseres som konservative
Første forelesning er tøff for mange i januar. Trøtte tryner er et sikkert bet
Kristoffer var i bånn av hierarkiet
At enkelte gir opp skolegangen vil være å forvente
Vil Sverre lære seg å ikke klippe seg hos frisører som tar betalt? #45gradersluggen
Vil treningen trappes opp?
Vil TurbO lukte Wunderbaum?
“I’m fat, I’m single, I’m ready to mingle”. Ø-ø-ø-ø-ølbrillor på er safebet
Filosofiske sleivspark vil nok alle bli truffet under en middag eller to
Spesielt fra han her
Noen klarer ikke vente på neste produkt i BGY-kolleksjonen. Kommer det mer?
Etter to intensive uker med spredning av kjærlighet gjennom instagram-story spekulerers det om all kjærlighet er brukt opp. Åneeeeeeeeei
Vanskelig å si nei til han her uansett
Eller de her

Frisbee-golf-formen er kommende og blir å se selv på vårsesongen

Noen av de mer svakerestilte spillerne vil ikke klare laguttaket kommende sesong

Vil vitsene være like gode som Kristoffer sine? Vil man klare å fortelle de uten å le hele veien gjennom?

Mer av dette

Og dette

Dabbingen lever fortsatt i beste velgående. Hvilke nye fenomener kan forventes å dukke opp?

Det har vært en drastisk nedgang i antall bottleflips. TurbO jobber for tiden med nye triks til kommende sesong.

God kok vil det alltid være

Nye former for arealbruk vil iverksettes ytterligere for å få flest mulig inn

Heldigvis er det ikke Hu og Hei før om to sesonger

Etter skuffende odds skal man ikke se bort i fra at naboskapet til Eldorado forverres ytterligere

Vel oppsummert kan vi forvente oss en del drikke, mye melding og forhåpentligvis litt trening. Skole tas på si.

Gustav Fiskum

Den ekte GHF, blir ikke mer ekte enn det.