SL dag 3 – Armfeldts Studenterfemmil

Studentlekenes kongeøvelse var Armfeldsts Studenterfemmil i klassisk stil, selvfølgelig med intervallstart. Kvinnene gikk 3 mil og herrene 5 mil i en tøff løype. Gratulerer til alle!
Studentnorgesmestre i dag ble Hanna Sandholt Hansen og Jostein Tandberg! Vi gratulerer så mye.

Komplett resultatliste: SL Studenterfemmila

Ettersom det gås to runder av 25 km er sjansen for å få hammer’n på andrerunden stor. For å få avviket svart på hvitt har vi laget en egen liste over sprekkprosent! Kos dere med lesningen, her var det mange som smalt, men gratulerer stort til Edvard Grut Andersen som gikk på den største smellen!

Sprekkprosent

Bildebibliotek

Våre hyggelige venner i Ogruppa. Fra venstre Sofie S Iversen som spiser mat, en utålmodig Jon Even som venter med skia på og Njaal Ellegaard Melby som drikker akevitt. Senere på kvelden hadde alle det gøy på SL-bankett-vors og enda senere SL-bankett.

Vi takker Norges Studentidrettsforbund, Sweco Norge, Trondheim Kommune, Trondheim Bydrift og Trondhjems Skiklubb for støtten. En spesiell takk rettes Trondheim Bydrift som kjørte løyper kostnadsfritt til dette arrangementet. Tusen takk! Dere duger til noe<3