Maxpulse race 2010

Ole Ivar i målområdet

Til tross for står ståhei på mailinglista stilte trondhjemsstudentene bare med to mann, men disse to gjorde til gjengjeld en god figur i rulleskirennet fra Støren til Budal. Dessverre uteble team-samarbeidet mellom Ole Ivar Stakvik Eide og Einar Raknes Brekke siden de to ikke så noe til hverandre underveis. Resultatet mellom de to ble ikke avgjort før i første bakke, men det skilte kun 2min og 19 sekunder i mål. John Kristian Dahl gjorde som i Marka Rundt i vinter, han vant. Denne gangen foran Håvard Hanssen og John «Bjørnen» Bjørgård. Dahl var forøvrig den eneste som karret seg under timen, mens Einar og Ole Ivar kom inn til hhv 1:08:03 og 1:10:21. Den fremtidlige NTNUI-løperen Guro Økelsrud (FIK Ren-Eng) gikk på 1,48,13 – hun står allerede på mailinglista.

2 tanker om “Maxpulse race 2010

1. Må si d var høy klasse på det innslaget.. Venter mange flere filmer framover nå, hvem vinner startintervallen imorgo? Blir d Ole Ivars i bokser (er vel standard på første intervalløkta)

2. Det ble observert en nordlending med videokamera på treninga ja, men kan finne noen nye intervalltreningsklipp på youtube enda. Ellers vant Ole Ivar det tunge 3. draget og Martin Hallberg det enda tyngre 5. draget. Se opp for disse to på søndag!