NTNUI med seier i Nordmarka rundt!

katrine Med splitter ny grønn kondomdrakt gjorde vår egen Katrine Dretvik rent bord på dagens konkurranse. Hun vant rennet, spurtprisen og bergprisen. På grunn av kulden ble det ikke tatt noen bilder i dag, artikkelforfatter har derfor funnet fram et arkivfoto.

Resultatliste her.

I gutteklassen var det også god innsats. Ronny Fredrik Ansnes rykka fra start, og det grønne toget bestående av Sindre, Tomas, Einar og Martin lot han gå siden han sikkert ikke skal være med til Jutulrennet neste helg og dermed er ufarlig i sammendraget. Toget ble etablert etter en halvgått førsterunde, men etterhvert viste det seg at det var nordlendingene som taklet kulden best og skaffet en luke ned til feltet. Tomas var hardest i spurten og kunne reise hjem som nummer 2 totalt og vinner av sin klasse. Også god innsats av resten av NTNUIerne som stillte til start!