Skiraffenløpet, en megasuksess som forventet!

Skiraffenløpet ble som valig en kjempesuksess, og  arrangementet virker å være en megahit som slår an blant dagens ungdom i aldersgruppen 20-30år. Hele 19 utøvere stilte til start, og samtlige kom til mål.  Det var live resultatservice underveis, noe som er en oppgradering fra tidligere SKIraffenarrangement.

Dameklassen ble vunnet av Katharina. Katharina er nå oppe i to seire i Skiraffenløpet, og de «gamles råd» har etter denne innsatsen vedtatt å kalle den bratte motbakken rett etter kjettingen for «Kahrsken», som blir en forkortning av Kahrsbakken.

I herreklassen ble det seier til unghingsten Ole Ivar. Dette må sies å være en fortjent seier, for etter så mange pallplasser så lykkes det endelig for Ole Ivar å stige opp øverst på pallen. La oss dvele litt med Ole Ivars innsats i SKiraffenarrangementene.

I 2008 ble han nr. 2, bak Varun i Skiraffenrennet. I 2009 ble han nr 2 bak Martin Møller i Skiraffenløpet, I 2010 ble han nr 3 bak to o-løpere i Skiraffenløpet, nr 3 bak Jørgen B og Nicolaz B.K i Skiraffenrennet, nr 3 bak John B. og Tomas i Skiraffenrennet 2, og nr 2 bak Sindre i Skræve-Skiraffenrennet. I 2011 nr 2 bak Hallberg Martin i Skiraffenmila. Men nå endelig lykkes det etter år med trening, drikking og skole.

Einar er klar for Max-Pulse race i morgen og da smeller det hardt og brutalt mellom Støren og Budaln! Sak kommer. Følg med, følg med! Kommer sak?

14 tanker om “Skiraffenløpet, en megasuksess som forventet!

1. Startlista er klar. Ny deltagerrekord: 19 til start. Se live resultater. Alle står med dnf til de kommer i mål. Det er optimale løpsforhold. Lettskya og vindstille

2. Det var deilig å få min første seier på ca 8 forsøk i et offisielt SKIraffenarrangement! Godt å se at alle 19 kom seg godt til mål! Myra var herlig bløt i år.

3. Nå begynner det å bli mye komentering :smile:. Legger merke til at Einar Rulleski Bråsterk har hengt seg på smiley trenden. Oppfordrer alle til å \"sprite\" opp komentarene :tongue: