STUDENTERFEMMILA!!

God lørdag!<3
Da nærmer det seg med stormskritt årets Studenterfemmil!! Her kommer litt informasjon!
Dersom det skulle være noen tvil, rennet går i klassisk stil!

Transport:
Oppmøte kl 08:30 på Gløshaugen, Hovedbygningen. Herfra blir det buss til Start med Thorleifs. Dette er gratis. Bussen returnerer til Gløs kl 17.

Start:
Første start 09:30, og deretter 30 sek startintervall. Startlister ligger vedlagt Startliste Studenterfemmila 2021

Matservering:
Ved vending og målgang (og før start????) blir det servert akevitt og koteletter, akkurat som for 50 år siden. I tillegg blir det en mer moderne grilling etter målgang, med pølser og annet tilbehør.

Grillingen etter målgang:
Det har vært usikkerhet rundt smittesitausjonen, men det blir grilling! Det blir imidlertid veldig viktig å opprettholde avstand, og handle smittetrygt!!!!!. Vi lager 5 bål, der dere kan fordele dere jevnt rundt disse!

Veldig viktig at alle med symptomer ikke møter, og at vi holder avstand

Løype:
Dere starter ved Litj-Gråkallen, før det raskt bærer ned mot Fjellseterløypene. Her følger vi løyperetning til vi passerer Storsvingen, og tar deretter til venstre i krysset ned mot Ferista. Når det gjenstår 400 meter til Ferista, tar løypen krapt til høyre, opp mot Lian. Deretter er dere igjen oppe i Fjellseterløypene, før det tas til venstre ned mot Stykket. Løypa går så til Frøset, Granåsen, Rønningen og Marka. Rett før dere ankommer munningen av Skjellbreia, venter den beryktete Lindboeløypa. Her kjører vi vanligvis ned, men denne gangen skal dere opp!;) På toppen gjenstår det ca 7 km. Løypa går nå på høyre side av Kvistningen, og tar dere fram til Vintervatnet. Herfra er det strake vegen opp til Skistua og vending/målgang ved Litj-Gråkallen. God tur, og lykke til!! Vi får dessverre ikke kommunen til å kjøre Tømmerdalen og Rustadrenna i år, men vi håper dere likevel blir slitne og fornøyde. Løypekart ligger i påmeldingen! Løypen skal også merkes med merkebånd!

Styret gleder seg til en strålende skidag i marka i morgen. Er meldt SOOOOOOL heeeeeeleeeee daaaagen!!

HAR DU ET MUSIKKØNSKE DU ØNSKER Å HØRE UNDER MORGENDAGENS SLIT? legg til din(e) favorittsanger i denne spillelista!!