Sommeravslutning

Torsdag 8. mai blir det en uhøytidelig sommeravslutning på grounden på Moholt studentby. Fra klokken 19 og utover er grillen varm og en kan legge på sine grillfavoritter. Samtidig med grillinga blir det quiz og uhøytidelige «17. mai – leker» med GOD stemning. I forkant av grillinga arrangeres sesongens første Dragvoll testløp hvor vinneren av herre- og dameklassen for disponere egen bil (BMW 1 serie) i en weekend, der bensin og bompenger er inkludert. Det er samme premie til vinner av quizen.

Bildet viser en brøkdel av de som møtte opp i fjor. Stemninga er ventet til å bli vel så god, om ikke høyere i år

Bildet viser en brøkdel av de som møtte opp på tilsvarende arrangement i fjor. I år arrangeres quiz og uhøytidelige «17. mai»-leker (som ikke var tilfellet i fjor).

Dette er ikke noe å lure på. Finn fram solbrillene og trekk ut av lesesalen, for dette blir en kjempekveld! Om været ikke er med oss, er det ingen krise, da trekker vi bare inn på NTNUI-kjelleren.

For de interesserte, starter den virkelige festen på Skiraffen etter grillinga. Bartender Martin Hallberg deler her ut drikke til alle som vil ha, samt startnummer for de som har glemt. Etter noen timer med stigende stemning på Skiraffen, går turen videre til byen hvor stemninga eskalerer totalt.

Vanligvis går stemninga tilbake etter at den har eskalert, men det er ikke tilfellet for denne kvelden. Stemninga bare fortsetter og fortsetter på et ufattelig høyt nivå. Nattens nachspiel er det Ivar H. Indby som står for.

dragvolltest

Runden er 3 km. Jentene løper én, mens guttene løper to runder.

Én tanke om “Sommeravslutning