Jentetrening onsdag 26. september

NTNUI-langrenn inviterer til jentetrening onsdag 26. september på Studenterhytta! Treninga er åpen for alle jenter som ønsker å delta. Treninga vil foregå ved Studenterhytta i Bymarka og starter kl 17.30 utenfor hytta. Fellesavreise fra Store-P kl 17.00. Oppfordrer alle som har bil til å stille med denne, slik at alle kan komme seg oppover. Det er selvfølgelig mulig å sykle, løpe eller gå på rulleski opp også. Skriv i tilfelle det i kommentarfeltet når du melder deg på! Treningsopplegget blir en form for intervaller, detaljert opplegg får du vite når økta starter. Etter treninga blir det kveldsmat på hytta, og påmelding til dette må gjøres på hytta sine hjemmesider (åpner mandag). Påmelding til selve jentetreningen gjøres under «Påmelding» i menyen til høyre (eller venstre), meld deg gjerne på med en gang!

Huskeliste til deltakere på jentetrening
– Oppmøte i joggesko og treningsklær for trøndervær
– 60 kr til kveldsmat
– 40 kr til sjåføren