Flyktningerennet 44km

De to stjernene Tomas og
Katharinaer veldig godt
fornøyd etter helga.

Fem glade skiløpere fra ntnui tok turen til Lierne i nord trøndelag for å delta i det 44km lange flyktningerennet.Heldigvis fikk vi også i år lov til å bo hos familien Haugereid som vartet opp med fire kaffeserveringer på lørdagskvelden. katharina fikk smaken på liernemulter, mens ole ivar satt stor pris på sjokoladekak.

Beste ntnuier ble Espen Fiskum som gikk et veldig bra løp. Tomas hadde sinnsykt dårlig glid, men gikk likevel sammen med Johan Kjølstad til mål og ble nest beste ntnuier cirka minuttet bak Espen. Ole Ivar klaga også på dårlig glid og ble 5min bak Tomas etter at de hadde danna et grønt minitog i starten av løpet. Einar begynner virkelig å komme i form og var bare 2.30 bak Ole Ivar – faktisk mindre nå en på skiraffenmila. Ove hadde forhåpninger om pallen siden han gikk på pencelin, men havna litt bak. Katharina er i mosterform og gikk på 2.41 og slo Christine Dahl med 5min. Alt dette kan vi oppsummere med at studenter 5mila neste helg har fått en ny forhåndsfavoritt: Espen Fiskum. Denne unge Blomseth blir nok for spe mot O2-snapperen fra Namsos. Resultater her.

De to stjernene Tomas og
Katharinaer veldig godt
fornøyd etter helga.

Einar og Ole Ivar på start!

Katharina, Einar, Ole Ivar, Tomas og Ove.

6 tanker om “Flyktningerennet 44km

1. Muligheter for revansj allerede på lørdag, KM 5-mil, bare å melde seg på, vi vil gjerne ha med flere jenter! 🙂

2. Artig at det er flere Strindheimløpere enn "Bjørnen" som er inne å kommenterer her ja! Flyktningerennet kan jeg anbefale til alle. Er det noen som har bilder så legger vi de ut.