Dalgårdstaffetten

Selv om Dalgårdstafetten kom litt brått på noen og en hver i år, stilte NTNUI likevel med mange lag. Jentene med Berit, Jenny og Vibeke Brandvold slo til med en pallplass! Åtte av tretten lag i herreklassen var fra NTNUI!

resultater (PDF)

9 tanker om “Dalgårdstaffetten

1. Registrerer at vi har ett aktuelt sistelag til NM på nest sisteplass i stafetten. Nå må undertegnede og Hanssen få ut fingeren og trene. Hanssen må kanskje få litt blod også.

2. Gratulere gjestelars! Da er det bare å skrive seg opp på medlemslista så får du være med i dugnadslistekonkurransen også!

3. Men hva skjer? Husker bestem at NTNUI vant denne stafet i fjor, og i år er beste laget på 6. plass! Men nå-tidens studenter får en ny sjanse på NM stafetten, her må det vel som minst være mulig å komme på pallen.

4. Når mannen med superskiene flytter til grønnland, blir vi sittende igjen med vanlige ski og det er ikke lenger mulig å sitte i hockey i oppoverbakke, som oleivars utalte etter å ha brukt skiene dine martin etter fjorårets dalgårdstafett. Du får sende skiene til Norge før NM stafetten!

5. Det var nok ene og alene monsterskiene som reddet seier`n i Dalgårdstafetten i fjor. Ankermannen hadde så stive lår at staking var eneste alternativ på flatene. Skiene bes sendes i spesialbagasje til Steinkjer før NMstafetten.