Marte Elden gav besøksrekord

Hjemmesidene våre er mer besøkt enn noen gang, men etter at langrenn.com hadde en «fyldig» reportasje fra Skiraffenrennet i går nådde vi en rekord det skal bli hard å slå. Forrige rekord er bare et par uker gammel med utrolige 370 besøk mandagen etter samlingen i Bruksvallarna. Dette var også etter oppslag på langrenn.com + ntnui.no. Besøkstallet i går var derimot 3,5x så høyt, nemlig 1311 besøk!

Skiraffenrenn-effekten

12 tanker om “Marte Elden gav besøksrekord

1. målet må jo være 1311 daglig. Vi må finne på et konsept som fenger et bredere publikum. Hva med en føremelding som er tidligere og oftere oppdatert enn sverre hosens? Hva med å arrangere nm del 2 på Bratsberg?

2. Ja, la oss søke NM del 2 i 2013! Sikkert ikke for seint. Ellers så hadde det vært kult å konkurrere med Hosen om føremeldinga. Men Hosen har nok et lite fortrinn ettersom han jobber på Skistua og har kontakt med løypekjørerne. I så fall må vi sende ut en mann/kvinne for å teste løypene hver morgen. Føler jobben med å teste løyper kan gjøres av Berit siden hun er så lite på skolen fra før.

3. Jeg er da ofte på skolen. Men hvis jeg får jobbtilbud fra NTNUI-langrenn vil dette såklart prioriteres! Jeg kan starte i morgen.

4. I støtte helt klart NM del 2 i Bratsberg. I stille gjerne som speaker på 5-mila. Sprintstafetten bør omdøpes t langstafetten. Der e det viktig å ikke gjøre forskjell på Jørgen Hattemaker og kong Salomon

5. RESPEKT! Hvem er egentlig denne Marte Elden? Har hun gått noen viktige renn før? Hyttekarusell? Johan Evjens? Går hun i rød kondomdress?

6. Ja, det hadde faktisk vært latterlig om ikke Sindre gikk på ski til jobb. Det er jo strengt tatt mulig allerede nå å gå helt til Berg studentby 🙂