Langrennskveld på Studenterhytta

seg med kjøttkaker.

Hallbergbrødrene og Just koser
seg med kjøttkaker.

Langrennskvelden på studenterhytta ble en enorm suksess med ca 50 deltagere som koste seg med sommervarmen og den tradisjonsrike myrfotballøkta. Økta ble fulgt opp av et obligatorisk bad i blomstertjønna før det bar rett inn i badstua som Just hadde fyra opp. Den samme Just hadde sørga for helt nydelig kaffe og noen kjeks som ble servert før Sweco holdt sin presentasjon.

Lasse Arnersen var Swecos mann under presentasjonen. Mannen er tidligere kjent for å ha en sterk deltgelse på studentmesterskapet i sprintlangrenn på merittlista, i tillegg til 14 år på alpintlandslaget. Lasse kunne informere om at vi var deres framtidige drømmearbeidstakere, så alle de som var under utdanning og snart ferdig burde høre om fast jobb og sommerjobb.

Sindre Sandbakk offentliggjorde NTNUI-langrenns planer for 2010/2011 sesongen. det bød ikke på de store overraskelsene. Det sportslige og sosiale opplegget blir som vanlig topp. Treningene blir de samme som i fjor og tradisjonene vil bli holdt i hevd og forsøk på reformer vil det bli slått hardt ned på fra styrehold!
Etterpå ble det servert kjøttkaker i brun saus. Hyttesjef Sveinung produserte pannekaker som en kokk, helt til lokalet var tomt.

Håper den gode deltagelsen i kveld eskalerer eksponensielt utover høsten.

3 tanker om “Langrennskveld på Studenterhytta

1. Konge at pannekakene kom når jeg var mett. Fikk sprengt ut magesekken, slik at kapasiteten økte. Regner med at økt magemål=økte glykogenlagre. Perfekt måte for å bygge atletkropp