Ledig på skikjøkkenet Skiraffen!

Maten nytes på Skiraffen
SKIraffen søker ny beboer. Er du den rette, eller kjenner du noen som er det?

Hvis du trenger et nytt sted å bo, liker å trene og gå på ski og ønsker å kombinere dette med studier, da har du en unik mulighet til å flytte inn sammen med likesinnede. SKIraffen er en hybel på Moholt Studentby hvor fire sprekinger deler kjøkken. Du får blant annet bo sammen med årets vinner av Hyttekarusellen.

Ta kontakt med kjøkkenet eller en av beboerne (Martin: martihal at stud.ntnu.no, Katharina: katharka at stud.ntnu.no, Håvard: havaberg at stud.ntnu.no)

14 tanker om “Ledig på skikjøkkenet Skiraffen!

1. Aiaiai! Den som bare hadde vært noen år yngre og mer lovende.. Skiraffen bilde som er tatt her er vel fra Rønnings første verdenscup-seier? Husker svært godt den gode maten som ble fortært over lang tid..

2. Dette er en gylden mulighet til å ta over arven etter vinneren av fiskebeinerrennet, flere vinnere av NTNUIs gullski. Hybelen er ferdig møblert og det følger med goder som Sofa, TV, kaffetrakter og en isostar drikkestasjonsthermos.

3. Jeg føler Einar sin liste bør komplementeres med: Toastjern, motorcrossleggbeskyttere og hansker,mikrobølgeovn, tre pokaler for beste student på Birken, noen Birken-skjold, ekstra elghufsstaver, strykebrett i boden og gratis vaktmestertjeneste fra Sit. Nærmeste bar og nattklubb er i nær gangavsstand.

4. Hvem er det som flytter ut? Er det maximilian igjen, eller er det noen andre? For å slenge meg på utstyrslisten kan det jo nevnes at det er en av få studenthybler som er i stand til å oppnå badsyuetemperaturer om vintern.

5. Husk at du kan ta over arven etter mindre meritterte løpere også! Hva med en en ny loddtrekning sånn at alle kan se hvor mye fint som finnes i skapene?

6. Har vært å sjekka på turorientering.no. Det er skuffende få Skiraffen å andre helter fra skigruppa på oversikten.. Har gutta/jentene glemt fjorårets 4-dobbel Skiraffen i tet..

7. Jeg er godt i gang med nybegynnerkurset til o-gruppa. Brukte kun 1t30 på en nybegynnerløype på 2,8 km i forrige uke. :tongue: