Jøvrarennet i bilder

Årets Jøvrarenn ble som i fjor, året før og mange andre år preget av de grønnkledde studentene fra Trondheim. Her representert ved en av trenerne Lars Fjærvold på bildet til høyre.

Studentenes prestasjoner var skyhøye, og aldri har presset vært større på trenerteamet forran studenterlekene på hjemmebane. (SL) Martin Hallberg sørget for klasseseier i juniorklassen noe som førte med seg klingende sedler i konvolutten. Resultatlistene er lagt ut i en tidligere sak.

Forholdene var helt vidunderlige, selv om det ikke var nok snø til å kjøre løypa som var brukt de to siste årene. Likevel det var trikkeskinnespor og godt feste.

Trykk les mer for å se bilder.

I brakka før start. Det diskuteres heftig om det er blå SWIX eller blå som skal brukes under skiene. Even og Ole Martin litt bleike om nebbet.

Siri Bente og Ole Ivar deler en diger matpakke med egg. -Viktig med protiena, sier Ole Ivar.

Tore fikk ikke med seg diskusjonen og la et lag med violett.

Kanskje litt ujevnt?

Denne karen kommer vi til å bli bedre kjent med etter hvert. En fremtidig Skiraff! Merk dere navnet: Maximilian Andrä som fullførte rennet på tiden 1:22:40.

Trikkeskinner på startsletta som ble vunnet av undertegnede i fravær av startslettekongen Ove.

Brødrene Hallberg (fv: Erik og Martin) legger nervelaget og diskuterer taktikk før start. Ingen hemmeligheter her, Martin smører med blått.

Lars gleder seg til motbakkene!

Fotografen var også så heldig å bli fotografert.

Det myldrer i grønt på start.

Even Eriksrud setter inn sluttspurten og får til slutt tiden 1:13.00

Erik Hallberg i rakettfart på oppløpet. Passerer målstreken på tiden 1:15.27

Vinner av juniorklassen Martin Hallberg fyller proteinlagrene med en banan.

Nest beste kvinne i seniorklassen -Siri Bente Haugen- viser stolt fram preimien sin.

Også disse to fikk premie.

Even er kry.

Da sier vi takk for oss og kjører hjem!