Velkommen som student i verdens beste studentby!

Gratulerer til deg som har kommet inn på studie i verdens beste studentby, Trondheim! Nå som du har fått studieplass, er neste steg å gjøre studietiden fullverdig med et medlemskap i NTNUI Langrenn!

Hva er NTNUI Langrenn, og passer det for deg? Langrennsgruppa er verdens mest sosiale klubb, og består av skiglade studenter, som både har satset og gått lite på ski. Så enten du har gått svært mye eller lite på ski, er langrennsgruppa for alle. Er du fortsatt usikker på om dette er noe for deg? Her kommer noen grunner for hvorfor akkurat du burde bli med:

• Som Norges desidert beste langrennsklubb, legger vi til rette for utallige økter på ski! Hver uke er proppet full av økter, så vi kan garantere at du finner noe som passer for deg! Tenker du at transporten til trening er et hinder for deltakelse? Fortvil ikke! NTNUI Langrenn er i norgestoppen når det kommer til samkjøring og skyss. I tillegg kan vi friste med nydelig natur og treningsmuligheter i vakre Bymarka og Estenstadmarka. På barmark er runden rundt Bratsberg en gammel slager.
  • Du får venner for livet! Det sies at det er en kjærestegaranti på 3 måneder i Trondheim, men vi kan forsikre deg en vennegaranti allerede på første trening! Altså, her kan du få deg en ny bestevenn innen få dager. Og når vi ikke trener, henger vi sammen på fritiden, på fest, på byen, på skolen og lesesalen.
  • Et medlemskap i langrennsgruppa betyr også at man får være med på årlige samlinger! Samlinger er både artige, mega sosialt, digg mat, mulighet for gode treningsøkter og et avbrekk fra skolen. Første samling er allerede 15.-17. september i Meråker! Senere på høsten går ferden til Sverige og Bruksvallarna på snøsamling!
  • Du får bli med på utenlandstur! Utenlandstur gir en ultimat langrennsopplevelse og minner for livet. I år går turen til Italia og Marcialonga!! Pizza, pasta, aperol spritz, sol, fjell, Alpene. Dette er en tur du neppe vil gå glipp av.

Ble du mer overbevist nå? Da må du bli med oss på Bli-kjent-trening mandag 28. august for mer informasjon om langrennsgruppa.

For mer informasjon om treninger og annet fjas og mas, anbefaler vi at du melder deg inn i vår slack-kanalHer!

Ellers ønsker vi deg en riktig god sommer videre, og vi i styret gleder oss til å se både nye og kjente fjes i august <3

Vi snx <333