Velkommen til NTNUI langrenn / Welcome to NTNUI’s cross-country ski club!

Hu og hei💛💚

(English version below)

Velkommen til Trondheim til alle nye studenter og velkommen tilbake til gamle! Vi i NTNUI langrenn gleder oss stort til en høst fullspekket med mange sportslige og sosiale aktiviteter! Her kommer et lite kræsjkurs i NTNUI langrenn!

• I langrennsgruppa har vi ukentlige treninger på løp, rulleski og styrke, med varierende varighet og intensitet. De aller fleste øktene våre starter fra Hovedbygningen på Gløshaugen eller på Stavne bru (ved Lerkendal Stadion). Du velger selv hvor mye du ønsker å være med, og hva du vil være med på!
  • Påmeling til øktene skjer på hjemmesiden (anbefaler alle å lage en bruker under «Bli medlem» Øverst i høyre hjørne på hjemmesiden). Du kan selv velge hvor mange økter du vil være med på:)
  • For å være med på treninger i NTNUI langrenn må man være medlem av NTNUI, dette gjøres på https://medlem.ntnui.no/groups . Her kan du huke av på alle grenene du ønsker å være medlem av. Betalingen skjer på SiT.
  • OBS! Vi bruker hjemmesiden vår og appen Slack for kommunikasjon og informasjon (link til Slack finner du i høyre spalte). For å ikke gå glipp av noe sportslig eller utenomsportslig er det viktig å ha Slack!:))

Hvis du har noen spørsmål, om løst eller fast, send meg en dm på Slack (Martine Sogn-Larssen) eller en mail (martine.sogn-larssen@ntnui.no). Har du spørsmål på trening, spør noen av oss i styret (langrenn-styret@ntnui.no) eller andre i grønt og gult – så svarer vi på det du skulle lure på! Her er ingen spørsmål dumme:)) Vi er også tilgjengelig 24/7 i dm-boksen på insta.

Vi i styret gleder oss til å se deg på første trening 23. august og bli-kjent-trening 29. august!!

Welcome to Trondheim to all new students! We are looking forward to a fall semester filled with good workouts and fun social events with both new and old students! This is a slight crash course in our cross-country ski group!

• Our ski group has weekly workouts with running, roller skiing, and strength training. Distance/time and intensity varies. For most of our workouts, we meet up outside the front building at Gløshaugen, or by Stavne bru.
  • To join a workout with us, sign up for what workouts your prefer on our website. I would recommend you to make your own profile under «bli medlem» in the top right corner of the front page.
  • You also have to pay a members fee to join NTNUI, non-dependent of which sport you wish to join. This is easily done by registering at https://medlem.ntnui.no/groups.
  • For communication and information, we use an app called Slack (you’ll find a link to out Slack platform in the right column on the front page).

If you have any questions, feel free to send me a direct message on Slack (Martine Sogn-Larssen), or send me an email (Martine.sogn-larssen@ntnui.no). You can also ask someone in green and yellow clothes during a workout, and we will do our best to answer your questions:))

We are looking forward to seeing you this fall!!