Velkommen til NTNUI Langrenn!!!

Gratulerer med studieplass i verdens beste studentby!! Det er nå livet begynner, og studenttiden blir bedre med oss i langrennsgruppa! Eller har du allerede studert i Trondheim i ett eller flere år, men ikke opplevd skikkelig studentidrett enda? Bli med, det er ikke for sent! Her følger en liste over det beste med å være med i langrennsgruppa!

• Du kan gå masse på ski! Noen av oss går kjempemye, andre bare litt. Så her finner du garantert en som er som deg! I tillegg er Bymarka et av de beste stedene på jord for å gå på ski! 10/10 terreng, mye snø og Norges beste utforkjøring!
  • Du kan bli med på samling! Hver høst drar vi til Meråker for å løpe, spise digg mat og gå på rulleski! Her får du masse venner! Senere på høsten drar vi også på snøsamling, hvor vi koser vi oss på ski, spiser kake, og slapper av før eksamenstiden!
  • Du får venner for livet! Vi har ikke noe godt svar på hvorfor, men helt siden 1910, har langrennsgruppa skapt venner for livet! Vi henger sammen når vi trener, når vi ikke trener, på lesesalen, på byen, på samfundet, og ikke minst i voksenlivet etter studier!!
  • Du får oppleve ekte langrennsfest! Det er lite som slår en skikkelig langrennsfest med full overtenning og hodemist, så dette må du bli med på! Festene kjennetegnes av dårlig disponering, næringssmell, rykk, spurt og saftige målganger! (Spørs hvor mye det blir av dette i høst pga. smittefare og koronavirus, men gud vi skal ha det gøy når det blir trygt!)

Langrennsgruppa er for alle, enten du har gått mye på ski, eller bare litt!!

Bli med på Bli-kjent-trening torsdag 3. september for å få mer informasjon, enten om du vet, håper eller lurer på om  NTNUI Langrenn er noe for deg! (Du er så klart også hjertelig velkommen til å bli med på treningene før det)

Håper vi sees!