Marit på 2. plass i Besseggløpet

For andre året på rad imponerte Marit i løpet over Besseggen med en knallsterk 2. plass. Første fjerdedelen av løpet lå Marit på en fjerdeplass, men med god rasjonering av krefter og god løping i nedoverbakkene, avanserte Marit opp 2 plasser og kunne innkassere 3500 kroner i premiepenger i mål. Vinneren av dameklassen, Tuva Toftedahl, var i en klasse for seg fra start til mål. Herreklassen ble vunnet av Rustadløper Kjetil Dammen.

IMAG0540

PS! I skrivende stund er Marit på svømmetrening i svømmehallen på Beitostølen, så da er alle NTNUIere som skal være med på Axtri senere i sommer advart.

5 tanker om “Marit på 2. plass i Besseggløpet

1. Haha, du får sagt det broor 🙂 Får vi et grønt tog over Besseggen neste år folkens? Premiesjansene er latterlig gode 😉

2. NTNUI stile mannsterke i det for et par år siden husker jeg.. Tomas Fjellgeita Brikselli ble for sterk for Ove, Aleksander, Einar og Birger den gangen;)