Martin Møller vant Berserennet 2010!!

Føre var fint, -4 grader multigrade, litt snø i lufta. Det prestisjetunge Berserennet 40km skulle avvikles, hvem skulle vinne? Jo NTNUIs store sjerne Martin Møller. Han spurtslo de to turrenskongene Bjørn og Stein Erik Horg. På et telefonintervju, forteller han om taktikken på oppløpet. -Disse to gutta prøvde seg å kjøre lagtaktisk mot slutten, men jeg tviholdt på den viktige 2. posisjonen og knuste de i spurten. Jeg er kjempefornøyd med seieren.

Av de andre ntuierne som stillte ble Sigmund nr 3 i klassen og broder Eivind 5. i sin klasse. Bursdagsjenta Kjersti feiret 27. årsdagen med 2. plass i sain klasse.. NTNUI-venn Morten Bjerkås ble nummer 4 i klassen. Han var også kjempe godt fornøyd.

Max måtte dessverre bryte, -Etter 1km fikk jeg vondt i lungene og brøt etter 6km sa han etter løpet.

Resultater

Resultater

10 tanker om “Martin Møller vant Berserennet 2010!!

1. Vikti me litt kniving om å være beste skribent.. Får fortsatt ikke til å legge inn sak fra når Ex.trenern hedret vår første skikonge! 😉