NM-Stafett på Lygna!

Hu og Hei!

Søndag 5.februar arrangeres NM på Lygna, og NTNUI har selvfølgelig tenkt til å stille mange lag i år som tidligere.

Det blir felles tur, med felles overnatting og reise fra Trondheim, og har fått tilbud om å overnatte på Hadeland Folkehøyskole.
Hadeland folkehøyskole ligger i Brandbu, 12 min unna Lygna stadion.
Pris på overnatting fre-søn blir ca. 150-300,-
Opplegget blir ca sånn her:
Fredag 3.februar: Avreise Trondheim med bil, ankommer brandbu på ettermiddagen/kvelden. (6 timer til Brandbu med bil fra Trondheim)
Lørdag 4.februar: Fritt opplegg, kanskje noen skal gå renn, mange vil sikkert gå en skitur, teste løypene osv.
Søndag 5 februar: Stafett! Før retur Trondheim

Kvinner: 3 x 5 km (klassisk,klassisk, skøyting)

Menn: 3 x 10 km(klassisk, klassisk, skøyting)

Mer info om NM-uka finner du på https://lygna2017.no/

Kan ikke garantere overnattingsplass etter påmeldte(med overnatting) nr. 20 (men tror det skal ordne seg)

Ps: for guttene stilles det fis-punkt-krav for å stille på andre øvelser enn stafetten.

2 tanker om “NM-Stafett på Lygna!

• Satser på begge deler, men tror det blir i hardeste laget med deg etter all styrketrening du har lagt ned på I-bygget Gløs (jamfør strava) 🙂