Hjemmesamling (Trondheim)

Snart er det hjemmesamling, med kvalitetstrening og full hygge på vår egen hjemmebane.

Det blir treninger i både Estenstadmarka og Bymarka, og det er bare å slenge seg med på det man har lyst til av økter og måltider

Mellom øktene på lørdag blir det pannekakemiddag på studenterhytta. For å få en skikkelig komplett samling, kan man også overnatte på hytta til søndag.

Søndag blir det langtur, og de som ønsker det kan spise middag på hytta etterpå.

Treningsplan for helgen:

Fredag:
Oppmøte Dragvoll parkeringsplass klokken 17:00.
Lett klassisk rulleskitur med innlagt klassisk hurtighetsøvelser. Ivar Hesselberg Indby er mannen å bryne seg på her. Kl. 18.30 er vi tilbake og kjører basisstyrke i gymsalen på Dragvoll.

Lørdag:
1. økt, oppmøte store P klokka 09:30 eller studenterhytta kl. 10.
Myrintervall, 5x4min uten staver. Ruta blir den samme som i fjor, ved Solemsåsen i Bymarka
2. økt, oppmøte klokka 17 studenterhytta.
Myrfotball og stafett. 30 min oppvarmin, 30 min myrfotball, 15 min stafett + 15 min nedjogging. Oppmøte klokka 17 studenterhytta.

Søndag:
Oppmøte klokka 10 ved studenterhytta
Langtur løping. Marka Rundt leder Odd Eirik Farestveit geleider oss gjennom (deler av) Marka Rundt trasséen. En virkelig flott tur, hvor man får se det beste fra Bymarka.

Når det gjelder påmelding til måltider og overnatting, gjøres det på hytta sine hjemmesider eller på hytta når dere kommer opp på lørdagen.

Denne påmeldingen er kun ment som en indikasjon på hvor mange vi blir, og man trenger ikke melde seg på her for å være med. Treningene er åpne for alle, mens påmelding for måltider og overnatting gjøres på linken ovenfor.