Hjemmesamling – Trondheim

Guidet tur i noe av MR-traseen av MR-leder Odd Erik under fjorårets søndagslangtur

Stemmer. Førstkommende helg er det klar for langrenngruppas årlige hjemmesamling. Her blir det mye god trening i eget terreng, en helmaks pannekakemiddag og ikke minst kortspill for de smarte som sover over på Studenterhytta fra lørdag til søndag. Ryktene går også om en quiz.

Sjekk ut neste helgs treningsprogram:

Fredag:
Oppmøte kl 17.00 ved Dragvoll parkeringsplass.
Rolig klassisk rulleskiøkt med diverse hurtighetsøvelser. Fra kl 18.30 vil det bli en styrkeøkt i gymsalen på Dragvoll. Husk treningskort!

Lørdag
1. økt: Oppmøte kl 09:30 på StoreP eller kl 10:00 på Studenterhytta.
Myrintervall 5x4min uten staver. I Bymarkas koselige myrdrag.
2. økt: Oppmøte kl 17:00 på Studenterhytta
Myrfotball og ymse stafetter. Hvem er rappest i beina med 1kg pannekaker i magen?

Søndag
Oppmøte kl 09:30 på StoreP eller kl 10:00 på Studenterhytta. (Men du er jo selvfølgelig på hytta etter å ha overnatta.)
Langtur i Bymarkas flotte natur, anbefales på det sterkeste.

Treningene er åpne for alle, sleng deg med på så mye som mulig!
Påmeldingen er på ingen måte bindende, kun ment som en pekepinn for oss trenere mtp bilplasser og lignende.
Påmelding for både overnatting og pannekakemiddag kan gjøres på hytta.