Bli-kjent-kveld på Studenterhytta

Vi møter på Store-P kl.17.00 for felleskjøring, evt. direkte på hytta kl 17:15. Oppe på Studenterhytta blir det en halvannen time med lett jogg og myrfotball, før vi trekker inn i hytta, der vi kan dusje og evt. ta badstu.

Så blir det en kort presentasjon av hovedsponsoren vår Sweco, før vi får servert kveldsmat av kokkken på hytta.

Hele arrangementet er gratis, men ta gjerne med 30 kroner til de snille sjåførene.

Håper på å se mange gamle, nye og kommende medlemmer! Alle er hjertelig velkommen! Dette blir fryktelig stas :)

7 tanker om “Bli-kjent-kveld på Studenterhytta

• Sorry Martin. Ser forresten på Strava at du ikke har logget noen trening på søndag? Har Norconsult avd. Sandvika har dårlig innflytelse på deg? Hva skjedde lørdag kveld? Går rykter om en fuktig firmafest…

1. Takk for påminnelsen Olaf! Hvis jeg også nevner at Gudmund ødela baksetet, så er det en av flere begrensende faktorer mtp antall passasjerer!