Treningsplan Uke « 42 »

Egentrening/hviledag

Estenstadintervall (16. okt)

Oppmøte kl 18:30 Rema 1000, Moholt

Elghufs-/motbakkeintervall
2*4min+4*hytta(2-4min)

Start intervall 19:00 fra Bekken

Uphill running interval preferably with poles.
Meeting point: Rema 1000 Moholt 18:30

Suprise Wednesday (17. okt)

Oppmøte kl 18:00 Hovedbygget Gløshaugen

Nytt konsept: Ekstra sosial og trivelig overraskelsesøkt

Det blir jogget "Gråkallen opp" løypa opp til Studenterhytta. Der kan man dusje, sitte i badstua og kjøpe middag for 75 kroner.
Meld deg på, så kan vi melde i fra ca. hvor mange som kommer.

English:
Running up to Studenterhytta. You can there take a shower, sit in the sauna and buy dinner for 75 kroners. It is possible to take the bus down at 22:00.

Les mer

Intervall rulleski (18. okt)

Oppmøte kl 18:00 Stavne bru

Bjørndalen -> Saupstad
5x5min

English:
Rollerski interval
Meeting Point: Stavne bru

Egentrening/hviledag

Egentrening/hviledag

Gråkallen opp(Test cup race 4) (21. okt)

Oppmøte kl 10:00 Ila



Les mer

Historisk dag på rulleski for NTNUI

Den 16.09.2018 kommer av mange til å bli husket som en historisk dag i NTNUI langrenn.

Det var tosifret oppmøte på rulleskituren fra Stavne bru, og ikke nok med det, kjønnsfordelingen var tilnærmet lik 50/50. Og vi stopper ikke her, hele veien fra Stavne til Ila, gikk vi i et felles grønt tog. På dette strekket kom det frem at noen av guttene hadde valgt å gå på 2er hjul. Da er det kanskje ikke så overraskende at det normalt sett blir mye strekk i feltet.

Ønsker med dette å oppfordre flere til å stille på RulleskiSøndag, staker du Vasan på under 5 timer anbefales 4er hjul, så kan vi gå sammen alle i lag 😉