Landrø på andreplass i Rensen

Når alle studentene har tatt påskeferie, stiller 3 spreke NTNUIere til start i årets Rensfjellrenn. Johan Landrø seilte inn til andreplass i klassen Menn 26-30 mens Marthinsen snek seg rett under 4 timer til en tolvteplass. I Menn 31-35 gikk Are Løset inn til en flott tredjeplass. Vinner av rennet ble Ronny Fredrik Ansnes.

Mange har kanskje latt seg skremme av de siste års dårlige vær men i dag viste værgudene seg fra sin beste side. Knall sol og 5-10 minusgrader gjorde det til en fantastisk tur over fjellet.

Resultater finner du her.

3 tanker om “Landrø på andreplass i Rensen

1. Artig med fint vær i Rensen for en gangs skyld!

Ser på resultatene her, men skulle gjerne hatt litt mer info. 14 sek mellom Are og Johan, hvordan ble dette avgjort? rykket Johan, eller kjørte han god gammeldags mørning over lengre distanse?

• Godt spørsmål. Må nesten vente på kommentar fra de involverte. Men jeg legger merke til at Are passerte sekundet før Johan på begge mellomtider. Kan han rett og slett ha mørnet seg selv?

2. Æ tok å hængte på noen flotte damerumper opp t samsjøen men bestemte meg å slippe da de begynte å falle foran mæ, slik at æ mått ta en tur eller to i djupsnøen ( det var her dameklassen ble avgjort). Da gikk fokuset på å sikre andre plassen i klassen og min 10. gang over fjellet, som viste seg på sin beste side noen gang. Det begynte å skrante på helsen på de siste 20 km da det gikk vældig trått. Æ sleit på slutten da løypa viste seg å være 2KM lengere en normalt etter noen flotte omlæginger, det var nok hær Are nærmet seg med stormskritt og løypa skulle ikke ha vært mye længre for at han hadde tatt meg igjen 😛