Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

Vårmøte 2012

13.04.2012

Norsk Bergforening inviterer studenter ved IGB til Vårmøte 2012. Vårmøte arrangeres i Trondheim ved NTNU fra 14.-16.mai og vil bli holdt som et 3-dagers kurs i Evaluering av geologiske prosjekter.

Gruveingeniøren Dr. Luis Martinez fra Australia vil være kursleder. Kort fortalt vil tema blant annet handle om utvidelse av eksisterende virksomhet og oppstart av nye forekomster, med dagbrudd som utgangspunkt. Se detaljert kursbeskrivelse.

Kurset vil bli holdt på engelsk og deltakere må stille med egen PC. Det er ingen kursavgift for studenter, men kostnadene til felleslunsjene, ca. 600,- må man dekke selv.

Dersom dette er noe for deg kan du melde deg på ved å sende mail til Steinar Ellefmo, stainare@ntnu.no. Påmeldingsfristen er 20.april. Eventuelle spørsmål til kurset kan også sendes til Steinar Ellefmo.

Les mer om Vårmøte på Norsk Bergforening sin hjemmeside.

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign