Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

BERGDAGEN 2012

07.02.2012

Torsdag 16. februar arrangerer Bergringen sammen med Institutt for geologi og bergteknikk(IVT) den årlige Bergdagen. Arrangementet vil finne sted i vestibylen og oppredningshallen i Bergbygget ved NTNU fra kl.14.00-17.00.

Bergdagen er en fin tradisjon og en unik mulighet for studenter til å komme i direkte kontakt med bedrifter og organisasjoner. Dersom du har lyst på jobb/sommerjobb, få idè til masteroppgave eller lære mer om bransjen er Bergdagen noe for deg!

Alle besøkende er med på trekningen av en iPod nano. Vi trekker ut den heldige vinner kl.16.45. Underveis vil det bli servert snacks og drikke.

VELKOMMEN til Bergdagen 2012

Utstillere:

Devico
Forskerkarriere ved IGB
Norsk Mineral AS
Norwegian Crystallites
Bergringen
Brønnøy Kalk
Hustadmarmor A/S
Jernbaneverket
Multiconsult AS
Norconsult AS