Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

NORDROCS

21.07.2012

Den 18.- 21. september arrangerer Miljøringen den fjerde felles nordiske konferansen for forurenset grunn og sedimenter i Oslo. Til nå er det over 200 påmeldte! Dette blir en ypperlig anledning til å knytte nye faglige og sosiale forbindelser – enten du bidrar med foredrag, postere eller utstilling – eller du ønsker å være ordinær deltaker. Dette er plassen for deg som går mot miljø- og hydrogeologi!

NORDROCS er Miljøringens største satsing i 2012. De samarbeider med sine søsterbedrifter i Norden. Det vil si Nätverket for Renare Mark i Sverige, ATV Jord og Grundvand i Danmark og Mutku i Finland.

Åpning og mottakelse finner sted i Oslo Rådhus tirsdags kveld 18. september. Selve konferansen og overnatting blir på hyggelige Clarion Hotel Royal Christiania. Festmiddagen med dans blir i Oslos prisbelønte Operahus. Den 18. september vil det bli holdt korte kurs som du kan melde deg på, hos NGI i Oslo. Konferansen avsluttes fredag formiddag med en guidet city walk / eksursjon i Oslos omegn. Bedre kan det ikke bli!

Frist for påmelding er 3. september 2012. Som vanlig stiller Miljøringen med studentrabatter.

For mer informasjon, se her.

Det er mulig for de aktuelle studentene å søke Bergringen om støtte for utgifter i forbindelse med konferansen.

Miljøringen ønsker alle velkommen!

© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign