Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

JØRGEn (23) FRA geologi realfag VANT IPOD PÅ BERGDAGEN

22.02.2011

-Bergdagen er et bra arrangement. Her finner jeg mange bedrifter på et sted, og slipper å dra på så mange bedriftspresentasjoner, sier Jørgen Engebretsen (23) fra Oslo.

Jørgen studerer 2. året på Geologi realfag ved NTNU. 15. februar tok han turen innom den årlige Bergdagen. Siden oppstarten i 2006 har arrangementet vokst fra å ha 14 til 21 bedrifter på stand. Over 120 studenter tok turen innom Oppredningshallen denne dagen for å finne sommerjobber og bli kjent med geologibransjen. På slutten ble det trekning av en iPod Touch, og Jørgen hadde vinnerloddet. -Det var kjempebra, smiler Jørgen. Videre i studiet har han lyst å gå mot ingeniørgeologi.

Jørgen Engebretsen viser fram premien. Foto av: Eivind Sondre Strand
© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign