Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

informasjonsmØte for 1. klasse

23.08.2010

For tredje år på rad arrangerer Bergringen informasjonsmøte for 1. klasse på tekniske geofag.

Mange som begynner å studere ved institutt for geologi og bergteknikk (IGB) ved NTNU ved ikke helt "hva en går til". Hvordan vil hverdagen etter endt studie bli? Bergringen har derfor de siste årene arrangert informasjonsmøte for de ferske studentete for at de så tidlig som mulig skal få møte bransjen og få et inntrykk av hvordan arbeidssituasjonen blir.

På dette møtet vil studente treffe representanter fra bergindustrien, ingeniørgeologer og miljøgeologer for å høre deres erfaringer fra studietiden og hvordan det er å komme ut i jobb. Med på møtet deltar også eldre studenter.

Etter presentasjonen blir det servert mat og lagt til rette for mingling mellom deltagere, foredragsholdere og eldre studenter.

Presentasjonsmøte vil være i F2 (Gamle Fysikk) kl 1700 onsdag 8. september.

Du kan melde deg på møtet ved å sende en e-post til torgeis@stud.ntnu.no.

Foto av: Geir Brekke, Statens vegvesen
© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign