Et naturlig knutepunkt mellom studenter, bedrifter og institutt innen bergfag

Vi knytter kontakt og skaper verdi for bransjen

BEDRIFTSPRESENTASJON

23.02.2012

I forbindelse med Bergdagen arrangerte Norsk Bergforening og Bergringen en bedriftspresentasjon for studenter i Tekniske Geofag og geologi ved NTNU. Tema for bedriftspresentasjonen var samfunnsaksept og bærekraftig utvikling. Dette tema er dagsaktuelt og har vært mye omtalt i media.

Vi var så heldige å få med oss bedriftene Asplan Viak, Titania, Norstone, Sydvaranger Gruve og bransjeforeningen Norsk Bergindustri. I overkant av 60 studenter møtte opp for å bli bedre kjent med bedriftene og høre hva de hadde å si om dette tema. Vi fikk høre hvor viktig tema er i dagen samfunn, hvordan det har påvirket bedrifter i bergindustrien og hvor viktig det er for nyrekrutteringen.

Etter presentasjonene ble det servert Tapas, hvor det var mulighet for å prate med bedriftsrepresentantene. Mat og drikke ble sponset av:

Norsk Bergforening
Bergringen
Norsk Bergindustri
NGI
Titania
Norstone
Hustadmarmor
NVE
Sibelco Nordic
NGU
SINTEF

Takk for en interessant og bra bedriftspresentasjon!

Bra deltakelse på bedriftspresentasjon i G1. Bilde: Bergringen
© 2017 Bergringen    Alt innhold er kopibeskyttet i henhold til norsk lov om opphavsrett    webmaster@bergringen.no    Nettsider av Designbyrået Sjursendesign