Presentasjon av styret 2023: Mats

Vi har hatt årsmøte og valgt nytt styret for 2023! Vi har spennende tider i møte med den nye buketten i styret, og dermed er det like så greit å få dem presentert så fort som mulig. Nedenfor presentasjonen til førstemann ligger også en recap av årsmøte, for dem som ikke var til stedet de 5 fine timene med kvalitetstid på NTNU Moholt. Første blomst i buketten som skal presenteres er……..

Navn: Mats Eidsmo

Stilling: Sportslig leder

O-kjøkken: TurbO

Moderklubb: Freidig

Tid: Et drøyt år i grønt

Studie: Kyb

Slagord: «Vi skal lage verdens beste treningsmiljø!

Beste NTNUI minne: Står mellom NM stafett og jukola, men siden Hansi tapte spurten må jeg nok si Jukola i Mynämäki. De minnene vi skapte på den turen kommer jeg aldri til å glemme!

Favorittserie: Game of Thrones sesong 1-6

Ville du helst alltid løpt sprintløp med piggsko, eller alltid løpt skogsløp med joggesko?: Godt dilemma! Er jo veldig sjeldent man får lov å løpe sprint i piggsko, og skogs-o i joggesko fjerner nok mye av den gode idrettsopplevelsen. Så for meg blir dette det klassiske spørsmålet om sprint vs. skog. Og som en god venn sa av meg en gang: Jeg er sprinter av evne, men skogsløper i hjertet, så svaret på dilemmaet et alltid piggsko på sprint.

Hvis du kun skulle ha spist en ting resten av livet, hva ville det ha vært?: Fatterns thaipizza. (Hmu for invite;))

Være skallet eller ha utrolig lange dreads?: Dårlig dilemma! Føyer seg inn i topp 5 enkleste jeg har blitt servert. Jeg er nok skalla før jeg er ferdigstudert uansett, så kan like godt få det overstått med en gang.

Funfact: Jeg var vokalist i boybandet som framførte «Highway to hell» av ACDC på skoleavslutningen i 2.klasse

Årsmøte 2023

Til deg som ikke møtte opp på årsmøte, kan jeg absolutt si du har gått glipp av mye. Deriblant kakespising av haugen kaker det forrige styret hadde bakt, spennende apell under valg, opphetede (og langvarige) diskusjoner om alt fra dugnad til fordeling av penger til samling, og ikke minst utdeling av Armtfelts æresmedalje. I år fikk Henrik Fredriksen Aas, Hans Petter Mathisen, Elias Jonsson, Bjørn Anders Flågen, Idunn Haavengen og Ole Jørgen Arenth medalje for sin hederlige innsats på forskjellige plan i klubben. Da er det bare å si takk til det forrige styret, og ønske det nye styret hjertelig velkommen.

Elias får tildelt Armfelts æresmedalje for prestasjonene sine i o-løypa fjorårets sesong

Emma Arnesen

Bloggsjef