Julekalender luke #17: Hvem sin mor?

Julen nærmer seg, og quizene dukker opp en etter en. Vi på 3.post har de siste ukene, med hjelp av noen allierte, laget en quiz av litt annen karakter enn de klassiske julequizene.

Vi spiller:

Hvem sin mor?

1) Denne moren er en av mange Fossumfruer som har funnet seg en mann fra sørlandet
2) Denne moren er tøyansvarlig i en O-klubb i Mjøsregionen
3) Denne moren ser ut som sin sønn
4) Denne moren er en av gutta, som bidrar med å lage memes av seg selv. Hun er derimot ikke like rutinert på ellipsen som sitt barn.
5) Denne moren har 472 innlegg på instagram, der minst halvparten av dem er av epler og blomster;)
6) Denne spreke moren er gift med årets trener fra 2013
7) Denne moren har et barn som ikke hadde noe eget tema på O-dag
8) Denne moren er fra en familie som ikke er i O-miljøet (ennå), og har et barn som liker å satse på idrett på en litt annen måte enn de fleste.
9) Denne moren har lagt ut på facebook at barnet har vunnet NM.
10) Denne moren er en av sørlandets mest aktive tur-orienterere.
11) Denne moren har en egen strikkekonto på instagram.

Løsningsordet på kryssordet sendes ved å slide inn i vår DM på instah.

Vi på 3.post ønsker alle en riktig god jul, og vi gleder oss masse til å se dere alle igjen på nyåret<3