Hytteintervaller NB! Ny påmeldingsfrist onsdag 20:00!

Det blir også hytteintervaller på tirsdag 30. november!
På studenterhytta er det muligheter for badstue og middag! Hytta må vite hvor mange som ønsker mat og påmeldingen for middag er bindende fra påmeldingens slutt onsdag 24.november 20:00! Etter dette kan man også melde seg på selve økta og badstue + kjøring etter.

Middag: Chili sin carne (90,-) OBS! O-gruppa støtter middagen også nå, så middagen er gratis : )

Skriv dere opp i kjørekabalen: Kjørekabal

Oppmøte på TPM 18.00. Intervallene starter fra Lerkendal stadion 18.20 og følger samme trasé som Fjellseterløpet. Hvert drag er på 6 minutter med 2 min pause.
OGSÅ mulig å løpe Staup for de som vil teste formen, eller også bare rolig. Etter økta er det som nevnt muligheter for badstue og middag før vi reiser hjem igjen når det passer seg (ca. kl.21).

Vi forsøker å koordinere med bilkjøring som sist gang, så kommenter hvis du har mulighet til å kjøre bil med tøy opp til Studenterhytta eller har en bil som evt. kan kjøres opp!

Husk refleks og lykt!

Olai Stensland Lillevold