O-kjøkkenpresentasjon: O-bama

I HK-21 er det enten alltid noe som skjer, eller ingenting. Det kommer an på øyet som ser.

To trøndere, en rogalending, en NTNUIer, en Freidig-gutt, en Froling, tre norgesmestre, en framtidig siving, en framtidig økonom, en framtidig bevegelses-vitenskaps-grad, en vanlig person, en kjøkkenentusiast, en med gode kjøkkentalenter, en i læring, en tar sykkel, to tar buss, tre tullinger og tre gode venner(4 med hedningen).

Det er den korte oppsummeringen av gjengen i HK21-1, som befinner seg ganske midt i moholt studentby. La oss bli litt bedre kjent med gjengen.

Clemens Sundby Øxnevad

Ja, det er faktisk et sted. Noen som vet hva det betyr?

O-Bamas kjøkkenentusiast er mannen som effektivt har innført grandioseforbud på O-Bama. Pr. dags dato er han faktisk ikke sikker på hvor han har flest timer, på trening eller på kjøkkenet. Aja, smaker ihvertfall godt. Er vel den som kan kalles husfar med kontroll på det meste, hvilket ikke er så dumt for de andre. Han får faktisk fremdeles bekymringstelefoner hjemmefra der han stadig bes om å ikke skjemme bort de andre.

Navn: (les underoverskriften en gang til)

Moderklubb: Ganddal IL (+ litt Sandnes IL)

Status: singel

Studie: Kybernetikk og robotikk (Anvendt Magi)

Tittel: O-Bamas kjøkkennarkoman

Årgang: 2001

Favorittøkt: 10*1000 metre terskel

Fun fact: kjøpte 8 kilo knuste tomater før denne posten ble skrevet.

Tobias Alstad

Tobias I Farta! Foto: Per Ivar Skinderhaug

O-Bamas Froling, Tobias Alstad, har som majoriteten på O-Bama, ikke byttet til NTNUI (enda). Det er et mål som prokrastineres med konstante mellomrom, for hvilket han aksepterer Judasstempelet over en lav sko. Prokrastinering blir det derimot ikke med tanke på treningsøkter og banketter på Moholt.

Navn: (kronikkforfatter fatter ikke hvorfor du lurer på det når det STÅR I OVERSKRIFTEN!)

Moderklubb(nåværende klubb): Frol

Status: Singel

Studie: Økonomi og administrasjon

Tittel: O-bamas Gladgutt

Årgang: 2002

Favorittøkt: 3-3-2-2-1-1 km terskel

Fun fact: Løper aldri samme treningsrunde to ganger.

Mikkel Holt

Foto: Per Ivar Skinderhaug

O-bamas “vet ikke” er mikkelholt. Forfatteren spurte, det var det han svarte. Freidig gutten har funnet seg godt til rette på Moholt, og blir stadig bedre på kjøkkenet. Å melde seg inn i NTNUI er derimot ikke øverst på prioriteringslisten, mye mindre oppført, men enkelte treningsøkter vil han nok slite med å ikke delta på. Blir spennende å se hvordan den holdningen utvikler seg med tiden.

Navn: (Glemt det som sto over bildet eller?)

Moderklubb(nåværende klubb): Freidig

Status: I den høyeste grad det er mulig: opptatt.

Studie: Bevegelsesvitenskap

Tittel: O-bamas nest smartest

Årgang: 2002

Favorittøkt: Har for mange til å kunne bestemme en