TurbO

TurbO er Alléens høyborg og stolt av gulvvarme på badet når det funker.

Annet enn det tilbyr TurbO billige tjenester i form av pizza, klipp og hissig vinking fra stuevinduet. Fellesmiddag fra mandag-torsdag, med et fast innslag av taco på fredager. Og stort mer er det ikke å si om TurbO.

Jørgen: Trøtt av natur. Høy av unatur. Football manager. Quizmaster i MTG. Liverpool. Medisin. Gjør ting for penger. Handler helst på Meny. Fugletitter. Lefse>Lefse. RGB-ansvarlig. Ser hva du trener på strava. Best t-skjorteskille. Har sykla berkåkrunden. Misunner klokka til Gustav. Store føtter, stor..? Kaldest rom. Lettkledd i fellesarealet. 0.75x.

Kristian: Erlend. Penger. Drikker tran. Skolesvak. Liker å plage Bjørn. Frisørlærling. Fugletitter. Fiskekakefan. Snart på slack… Nikefanatiker. Certified Lover Boy. If/else-ansvarlig. Besøkt vaskeriet to ganger – på to år. Oppdaget ntnu webmail etter 2,5 år.

Gustav: Langt nede i sofaen. Overtid på TurbO. B-lagsspiller. REMA. Frisør. Aldrende. Rundkjøringsentusiast, vipps 98030795 for lysshow eller se bort. Fish & Chips. Best på tinder. Ain’t got no straps for nobody. Er ikke fra Oslo. Best skjegg. Memelord.

Bjørn: Gjør mest skole. REMA. IT support. Materialansvarlig. DG-dude. Tapasboller. Går sene turer. Leter etter deg på snapmap. Plager Jørgen. Tørrtrener langrennsteknikk. Hjemmekjær. Tømmer oppvaskmaskina oftest. Først i seng. Først oppe. Brakkesyk.

Gustav Fiskum

Den ekte GHF, blir ikke mer ekte enn det.