Nybegynnerkurs

Hu & Hei!

(English below)

Har du lyst til å lære deg orientering? Tirsdag 26.mars klokka 17:00 arrangerer NTNUI Orientering nybegynnerkurs på NTNU Gløshaugen. Først blir det en gjennomgang innendørs i ca. en halv time om karttegn og bruk av kompass, før vi går ut og får prøvd det i praksis.

Torsdagen etter nybegynnerkurset, 28.mars, er det mulighet for å bli med på Trondheim sprintcup, som er et gateorienteringsløp som arrangeres i Trondheim. Her finnes det løyper tilpasset nybegynnere så vi håper at du har lyst til å delta. Vi hjelper selvsagt til med å melde deg på! Hvis du har lyst til å delta på dette løpet er det fint om du tar med studentbeviset med gyldig NTNUI oblat på nybegynnerkurset (dersom du har medlemskap).

Bare å ta kontakt dersom du lurer på noe. Meld deg på innen søndag 24.mars!

Rom: Realfagbygget R73

English:

NTNUI Orientering are arranging a beginners course Tuesday March 26th, 17:00, at NTNU Gløshaugen. We will start indoor (room: Realfagbygget R73) with a short presentation about the map and how to use the compass. Afterwards we will go outside and try some orienteering courses. On March 28th a street orienteering competition will be arranged in Trondheim, that we hope you will join. There will be a beginner course and we will help you with the registration. If you want to join the competition, please take with you your student card with NTNUI oblate to the beginner course (if you are a member).

Idunn Haavengen

Digger NTNU Moholt