80 årsjubileum

Hu og hei!

NTNUI orientering fyller 80 år i år. I den anledning vil vi invitere til Staup og påfølgende bankettmiddag på Studenterhytta torsdag 8. november. Oppmøte for løpingen vil være 18:00 på Lille P, starten på Staup vil gå 18:30 ved Stavne bru.

Middagen vil starte 20:30 så man rekker en god runde i badstua før den tid. Til middag vil det bli servert Pulled pork burger til 160 kroner og baren vil være åpen hele kvelden. Under middagen vil vi få høre noen ord fra tidligere storløpere om deres tid i NTHI og hvordan det er å kjempe om seier på Tiomila. Etter middagen vil det bli mulighet for å fortsette feiringen oppe på Studenterhytta eller dra hjemover. Transporten hjem vil foregå i maxitaxier.

For å leie hytta trenger vi 4 edruvakter, de første som melder seg som edruvakter vil få gratis middag.

Kleskode: Grønngalla.

Øystein Fruseth Christiansen