Hytteintervaller

Tirsdag løper vi semesterets første hytteintervaller til Studenterhytta! Anbefaler å møte opp på Moholt bussholdeplass kl 17.15 for å sende bagasje med bussen til hytta, men man kan også løpe med en liten sekk. Oppmøte på Grounden 18.30. Intervallene starter fra Lerkendal stadion 18.50 og følger samme trasé som Fjellseterløpet. Hvert drag er på 6 minutter med 2 min pause. Bussen går tilbake fra hytta kl 22. Du kan lese om hvor den går her: https://studenterhytta.org/about/weekdays/ (merk at ikke NTNUIere må betale 40 kr for bussen). Det er dusj og badstu på Studenterhytta og mulighet for middag for 75 kr.

Husk refleksvest og lykt, det er ikke opplyst hele veien opp!

Påmeldingsfrist: Tirsdag 14:00

NB: Hvis noen ikke ønsker å løpe intervaller, men være med på middag og badstu er det fint om dere melder dere på også. Legg ved om dere har tilgang til bil og har mulighet for å kjøre bagasje opp.

Håvard Mo Vaadal

Fotballspiller i mitt forrige liv før NTNU. Aldri sett meg tilbake etter første mandagstrening.