AVLYST (Hitra-samling 17-18. mars)

På grunn av mye snø på Hitra blir vi desverre nødt til å avlyse samlinga. Vi prøver igjen neste år!

Hu og hei!

Nå nærmer det seg sesong og mens vi venter på at snøen skal bli borte i Trondheim drar vi for å trene på Hitra som er en drøy 2 timers kjøretur fra Trondheim. Dette er en samling fra lørdag 17. mars  til søndag 18.mars, med overnatting på Fillan skole der vi får tilgang på dusj og kjøkken. Det blir felleskjøring med privatbiler så skriv i påmeldingen om du kan stille med bil, så kommer det en kjørekabal når det nærmer seg samling. Vi får tilgang på skolekjøkkenet, men det blir ingen organisert fellesmiddag på lørdag, så middag fikser den enkelts selv eller avtaler med noen andre, for eksempel innad i bilen. Det er en Rema 1000 i nærheten, så det er handlemuligheter.

Estimerte kostnader: 50kr per pers for overnatting + kjøring med vanlig kilometersats(inkl. bompenger)

Opplegg med forbehold om endringer:

Lørdag:

08:25 oppmøte lille-P(ved Bunnpris på Moholt)

08:30 Avreise fra lille-P. Kjøring rett til økt 1 (Hokkeltind)

Pause og middag på Fillan skole

18:00 Avreise til økt 2, NattRenn (Hokkeltind)

Søndag:

09:00 Avrise til økt 3, samlingsmesterskap(Barman)

Pause, lunsj og felles rydding

14:00 Avreise til økt 4(Fleinskallen). Hjemreise rett etter trening.