Presentasjon av styret: Infosjef Ingvild B

Moderklubb: Lillomarka OL

Sivilstatus: Valentinesdate med styret <3

Stilling i styret: Infosjef

Orienteringsbakgrunn: Var veldig ivrig til å møte på o-trening som barn, men utvikla etterhvert pollenallergi, noe som gjør orientering mindre gøy om våren. Liker ski-o best.

Favoritt-NTNUI-trening: Russerintervaller – så lenge det er noen som løper i omtrent samme tempo som meg.

Beste NTNUI-minne: Studentlekene i fjor, der jeg vant internoppgjøret på Skipp, etterfulgt av veldig gøy bankett.

Kort om hva vervet innebærer: Ansvar for inn- og utflytting på o-kjøkken, sende ut infobrosjyre, og å svare på henvendelser.

Hva gleder du deg mest til med vervet? Bli bedre kjent med alle de flotte folka i o-gruppa

Noen visjoner for vervet? Målet er å gjøre det mer forutsigbart å flytte inn på o-kjøkken, ved å passe på at folk sier opp kontrakten i tide. I tillegg ønsker jeg å gjøre oss synligere og lettere å finne informasjon om.

Hvilken fiktiv vinter-OL-øvelse ville du deltatt i, og hvorfor?

Langrenn – men kun nedoverbakker, fordi det er det eneste jeg er god til på langrennsski.