Midtnorsk-mesterskap

I helga deltok vi på midtnorsk mesterskap på Levanger. Hele 50 NTNUIere tok turen nordover for å jakte edelt medall i bløte trøndermyrer.

Det starta med sprint i Momarka på fredag. Mange gode prestasjoner. Blant dem tok Sverre fra Turbo hjem sølvmedaljen i klasse H19-20. Han fikk den dessverre ikke med seg helt hjem da. Har noen sett den? Send tips på snap til svebang. Kristine vant dameklassen, mens Anna kom på 3. Og i H21 kunne ingen måle seg med Sindre Deisz. Mange ble disket i løypa hvor man ikke kunne løpe med hue under arma, men Anders holdt hue rett og tok bronsemedaljen.

“Denna medaljen skal jeg ha på for alltid”

Peter tester ut den nye selfie-funksjonen på mobilen sin før start

Kajsa Stina og synlig leder klare for start

Etter løpet gikk ferden til Magneten kjøpesenter hvor vi fikk i oss mat nok til morgendagens langdistanse. Den gikk på Frolfjellet, hvor mange hadde løpt før, og derfor gledet seg kjempemasse. Det ble også på langdistansen sanket hjem mange medaljer.

Jakob vant klassen H17Akort og fikk helt nye ullsokker til vinteren

Fornøyde med salat

NTNUI lag 6

Mali tar en high five på vei inn til mål

Ingrids seiersstrekk

Nydelige omgivelser

Una skåler med saft etter målgang

The Okkenhaugs

Pallen lørdag

Lovise og Kristine

Pallens bakende

På lørdagskvelden ble det avholdt bli-kjent-leker på stedet vi bodde, Rinnleiret leir. Med mange nye i klubben var dette en ypperlig måte å bli kjent med hverandre på. Vi la oss tidlig for å lade opp til stafetten på søndag, men uheldigvis var det biltreff på Rinnleiret akkurat i helga. Så kveldens nattasang ble ganske mange hakk røffere enn Byssan lull.

Takk for ei knakande bra hælg!